Op donderdag 26 maart hebben de havo P-leerlingen een inspirerende en leerzame excursie gehad naar Haarlem.
Een bezoek aan De Koepel Haarlem en het Museum van de Geest sloot aan bij de lesstof. Centraal stond de vraag: welke invloed heeft de maatschappij op je gedrag, en hoe gaat de samenleving daarmee om?
In het hart van Haarlem werden deze thema’s op een indrukwekkende manier tastbaar gemaakt. De leerlingen waren onder de indruk en werden op sommige momenten zelfs even stil van wat ze zagen en hoorden.
Maar stil blijven ze niet lang! Op de terugweg in de bus werd er volop nagepraat, gezellig gekletst en zelfs meegezongen. Want naast leren hoort ook plezier er natuurlijk bij.
Bekijk ook deze verhalen
Geen verhalen gevonden.





